נגררים למגוון רחב של שימושים

כאשר מדובר על נגררים, הכוונה היא לחלקים אשר מתחברים לכלי הרכב, ומשמשים לנשיאה של חפצים שונים. הנגררים, בין אם הם למכירה או להשכרה, מהווים יתרון משמעותי. כך, במקום להוציא רישיון מיוחד לרכבים גדולים כמו משאיות או וואנים, אפשר פשוט להתקין וו גרירה לרכבכם, לחבר אליו נגרר, ולהתחיל לשאת את המטען. חשוב מאד לדעת שכדי לחבר נגררים לרכב, אין צורך ברישיון מיוחד, והעלויות של התקנת הנגררים הם נמוכות יותר מרכישת רכב חדש כמובן. אם כן, באילו מקרים הנגררים יוכלו לסייע לכם, ומה הם יכולים לשאת בנסיעות השונות?

כל מה שמובל בתוך הנגררים

  • בעלי חיים – במידה ואתם שייכים לתעשיית החקלאות, ואתם עוסקים בהובלה של בעלי חיים, לשימוש בנגררים יש יתרון משמעותי עבורכם. אפשר למקם על הנגרר מספר בעל חיים מכל סוג – כולל עופות, בהמות, ובע"ח נוספים. היתרון בשימוש בנגררים הוא בכך, שאין צורך לסגור את בעלי החיים בחלל סגור אשר יפריע להם לאורך הנסיעה, ומצד שני למרות שהנגרר הוא פתוח יותר, הרי שהוא עדיין לא מאפשר לבעלי החיים לברוח (ישנם נגררים אשר ניתן להתקין עליהם כלובים שונים).
  • ציוד בקירור – בין אם מדובר על תעשיית המזון ובין אם מדובר על תעשיית התרופות, כאשר מובילים את הפריטים הללו, יש לדאוג לקירור שלהם, לפי ההוראות אשר קבע משרד הבריאות. ישנם נגררים אשר מותקנות עליהם מכולות קירור מיוחדות. כך, במקום לקנות משאית קירור שעלותה גבוהה מאד – אתם רק רוכשים נגרר עם מכולת קירור, מחברים לרכב, ויכולים להוביל את הציוד. כמובן שהמכולה עומדת בתקנים הנדרשים של משרד הבריאות.
  • ציוד חקלאי – בבואכם להוביל ציוד חקלאי, הרי שמדובר על משימה שיכולה להיות מורכבת. הציוד החקלאי הוא גדול וכבד יותר, ולא נכנס לרכבים רגילים. באמצעות חיבור של נגררים לרכב, תוכלו להציב עליהם כלים שונים, וכך להוביל אותם ליעד בהצלחה.
  • הובלת דירות קטנות – במידה ואתם מעוניינים להוביל דירה קטנה, אין בהכרח צורך במשאיות הענקיות של שירותי ההובלות ,שכן הדבר יהווה פשוט בזבוז של כסף. במקום זה, אפשר לחבר נגרר לרכב, ועל הנגרר למקם את הפריטים המועטים, ולבצע את המעבר בנסיעה אחת או שתי נסיעות. הדבר מהווה חיסכון ניכר, והופך את התהליך למהיר ונוח. כמובן שגם חברות ההובלות בעצמן יכולות לרכוש את הנגררים, בכדי לתת שירות של הובלות לדירות קטנות.
  • כלי עבודה – לא מדובר כמובן על ארגזי כלים, אלא על כלי עבודה גדולים הרבה יותר – בין אם מדובר על מסורים חשמליים, פטישונים או כל כלי אחר. מדובר על כלים כבדים וגדולים למדי, שיכולים לתפוס מקום רב ברכב. מקמו אותם על הנגרר, ותוכלו לשנע אותם בקלות.

שפע של שימושים

לסיכום, אנו רואים כיצד שימוש בנגררים יכולה לסייע לכם במקרים רבים. אין כמעט ציוד שאי אפשר להוביל באמצעות הנגררים, וכל זה בעלויות נוחות במיוחד, ובהתאמה הן לאנשים פרטיים והן לבתי עסק.

המידע באדיבות ש.א.ל נגררים לרכב

Posted in אביזרים.