פחחות וצבע לרכב

מוסך הוא לא רק מקום שבו מטפלים בבעיות מכאניות שונות, או בתקלות במערכת החשמל והאלקטרוניקה של הרכב. גם הצורה החיצונית של הרכב מטופלת במוסכים ייעודיים, ולטיפול זה ברכב קוראים פחחות וצבע. יש מוסכים המתמחים בכך, ולשם הענקת שירות מקצועי ואמין יש צורך בכלי עבודה מיוחדים, וצוות עובדים מיומן שהוכשר לכך באופן ספציפי. חשוב לזכור, כי עבודות אלה נוגעות בעיקר לצורה החיצונית של הרכב שלכם, ולכן דרושה עבודה מדויקת ומוקפדת, על מנת שהרכב יראה כאילו ויצא אתמול מבית החרושת ולא מבית מלאכה סוג ג'.

מתי נחוצות עבודות פחחות וצבע?

רבים זקוקים לטיפול מסוג זה בכמה מקרים שונים:

  • ·         לאחר תאונת דרכים
  • ·         לאחר שנים של בלאי כתוצאה מחשיפה לשמש או לגשמים
  • ·         לקראת מכירת הרכב
  • ·         לאחר פגיעה בשלדת הרכב כתוצאה מנסיעות שטח מרובות

בכל אחד מהמקרים הללו תהיו זקוקים לשיפוץ של הרכב גם מבחינת הפחחות וגם מבחינת הצבע, שמשלים את המראה לאחר התיקון. לעיתים נחוצה רק עבודת צבע, ויש מקרים שאנשים מעוניינים להשקיע רק בפחחות, בלי לצבוע את כל הרכב מחדש. כך או כך אתם זקוקים למוסך, שיכול לתת שירות בשני התחומים, כדי לקבל עבודה טובה ואמינה.

מהו מוסך מקצועי?

על מנת לתת לרכב שלכם את הטיפול הטוב ביותר, עליכם להכניס אותו למוסך בעל וותק שנחשב למקצועי ואמין. מוסך מקצועי פירושו ניסיון של שנים רבות בטיפולי צבע ופחחות בסוג הרכב שלכם, וזה אומר שצוות העובדים מוכשר ומיומן, וגם  שהציוד במקום משוכלל לביצוע כל עבודות הפחחות, בין אם מדובר בתיקונים קוסמטיים ובין אם מדובר בתיקונים הקשורים לבטיחות הרכב והשלדה וכיוצא באלה. מוסך מקצועי נותן אחריות על העבודה שלו, ולא יוציא את הרכב מהמוסך מבלי שהעבודה תראה מושלמת ולשביעות רצונכם המלאה.

בכל הנוגע לעבודות צבע, יש לוודא כי המוסך שלכם עושה שימוש בתנור צבע מיוחד לחלקי רכב, וכי הוא משתמש בצבעים המקוריים של יצרנית הרכב, ורק לפי הוראות היצרן. מוסך מקצועי מטפל ברכבים לאחר תאונה או לאחר שנים של בלאי כתוצאה מעמידה ממושכת בשמש היוקדת, או בגשמים החזקים וכדומה. בנוסף, מוסכים מקצועיים רבים עברו בשנים האחרונות לשימוש בחומרים ירוקים לצביעת רכבים, כאלה שאינם מזהמים את הסביבה ותורמים לשמירה על איכות הסביבה, וכדאי לברר זאת במוסך שלכם.

טיפול ברכב לאחר תאונת דרכים

במקרה של תאונה והרכב שלכם לא ניזוק לחלוטין והוא לא מוכרז כלא כשיר לתנועה, ניתן להחזיר את המראה המקורי שלו, וזאת בנוסף לכל הטיפולים המכאניים הדרושים, במטרה להחזיר אותו לכביש. מוסך מורשה ומקצועי עובד בכל תנאי ההסדר של חברות הביטוח, והוא יעניק לכם רכב חילופי לימי התיקון. כמו כן תוכלו לקבל במוסך מקצועי של פחחות וצבע הנחה בהשתתפות העצמית, וגם גרירת הרכב ממקום התאונה או מביתכם למוסך.

Posted in פחחות וצבע, תיקונים וטיפולים.