שקיות אשפה לרכב

רכב המשפחה הוא אחד המקומות שהמשפחה מבלה בו הכי הרבה בעת יציאה לטיולים. למרות שהארץ שלנו לא רחבה ומרחקי הנסיעה אינם גדולים כמו במדינות אחרות, הרי שעדיין משפחות רבות יוצאות לנסיעות ארוכות כדי לטייל במדבר, להגיע לים האדום או לקצה הארץ באצבע הגליל. גם טיולים לים המלח ומדבר יהודה מצריכים נסיעה של כמה שעות במידה ואתם מתגוררים באזור המרכז. נסיעות ארוכות מצריכות הכנות והתארגנות של כמה דברים במיוחד כאשר נוסעים עם הילדים. אחד הדברים החשובים ביותר שאסור לשכוח אותם הם שקיות אשפה לרכב.

התארגנות לנסיעות

התארגנות לנסיעה ארוכה עם הילדים חייבת לקחת בחשבון את הפריטים הבאים:

  • מים לדרך
  • סנדוויצ'ים
  • נשנושים לילדים
  • משחקים להעסקתם (כיום מדובר בסמרטפונים בעיקר)
  • שקיות אשפה
  • מצב רוח טוב

אחד הדברים החשובים ביותר שאסור לשכוח אותם הם שקיות אשפה לרכב.

שקיות אשפה ברכב לכל מטרה

שקיות אלה מיועדות לכמה וכמה מטרות. בראש ובראשונה הם משמשות כמקום להשלכת כל הלכלוך שמצטבר בעת הנסיעה כגון: שאריות של אוכל, שקיות חטיפים ריקות וכדומה. בנוסף משמשות שקיות אלה גם כפתרון יעיל, אם וכאשר אחד הילדים מקבל בחילה בעת הנסיעה והוא זקוק להקיא בדרך. השקיות שומרות על ניקיון הרכב בעת הנסיעה, וניתן להשליך אותן בכל פח שתמצאו לאורך הטיול.

שמירה על ניקיון הרכב עוזרת גם לניקיון ולשמירה על איכות הסביבה על ידי כך שלא נזרקים דברים אל מחוץ לרכב בעת הנסיעה או בעת החנייה. ניתן להפוך כל שקית ניילון לשקית זבל עבור הרכב, ומומלץ להשתמש בשקיות עבות יותר כדוגמת שקיות על מנת למנוע את קריעתן, ושפיכה אפשרית של האשפה בתוך הרכב. במיוחד אם יש ילד שמקבל בחילות בנסיעה מומלץ להשתמש בשקיות עבות וחזקות, על מנת לשמור את תכולתן בתוך השקית עד להשלכת השקית לפח האשפה. בכל מקרה לא מומלץ להשתמש בפח של הרכב לצרכים אלה כדי להבטיח את ניקיון הרכב גם לאחר הנסיעה.

שקיות עם פרסומות

רבות מן החברות והחנויות המוכרות מוצרים שונים מזמינות לעצמן שקיות מסוגים שונים על מנת לארוז את המוצרים שהן מוכרות בצורה יפה. שקיות אלה משמשות גם כפרסומת לחנות או לעסק. גם כשמשתמשים בשקיות אלה בטיולים כשקיות אשפה הן מאד מועילות בתחום זה, ובכל מקום שבהם הן יוצבו, ברכב, ליד שולחן הפיקניק, ליד גריל המנגל וכדומה הן מפרסמות את החברה, העסק או המוצר שמודפס עליהן. פרסום זה הוא כמעט בחינם, ולא מצריך השקעה גדולה מצד העסק. די להזמין כמות שקיות גדולה על מנת להוזיל את מחיר השקית למינימום, ולזכות במקסימום ניצולה לצרכי פרסום ושיווק.

ייצור שקיות נעשה בארץ על ידי מספר חברות המתמחות בסוגים שונים של שקיות ניילון, פלסטיק ונייר, או מחומרים מתכלים לשמירה על איכות הסביבה. מומלץ לעשות השוואה בין היצרנים השונים, ולעמוד על האיכות המוצעת לכם מול המחיר ואפשרויות ההדפסה על שקיות אלה.

Posted in מידע שימושי.