השכרת רכב בישראל

לטייל בשבילי ארץ ישראל זה תענוג גדול. בין אם אתם עושים זאת בעצמכם, עם המשפחה, חברים או בת הזוג. הדבר שאולי הכי מעיק על כל עניין הטיול הוא הארגון והלוגיסטיקה. לא מספיק עם זה שצריך להכין כמות סנדוויצ'ים לא מעטה, לדאוג לכמות מים מספקת, אתם צריכים גם לדאוג להגיע למקום בצורה כלשהי ואתם יודעים שהרכב שלכם כנראה ישבות בעלייה הראשונה וההורים שלכם לא משחררים את הרכב החדש ובטח שלא לטובת טיול עם חברים. אז מה עושים?

האמת היא שהפתרון נמצא ממש מתחת לעיניים והוא נגיש וזמין לכולם ואפילו במחירים שווים לכל כיס – השכרת רכב. כן כן, קראתם נכון,  השכרת רכב- הדבר שאנשים עושים שהם מגיעים לחול ורוצים לטייל או בארץ, רק שלא הייתה להם ברירה:  כרכב חלופי שהרכב שלהם מושבת מסיבה כזו או אחרת.

היתרון הגדול בהשכרת רכב היא שכל אחד יכול למצוא את הרכב המתאים לו ביותר מבין המגוון הרב שיש לחברות השונות להציע, החל מרכבים זולים אשר נועדו לתקציב מצומצם ועד לרכבי מנהלים מרווחים בתקציב גבוה. לא משנה איזה רכב תבחרו אתם יכולים להיות בטוחים כי עם הרכב אותו בחרתם תוכלו להגיע לכל מקום. הרכבים, ברובם חדשים ומצוחצחים, וכולם בדרך כלל, מטופלים באופן קבע ברמה הגבוהה ונהיגה בהם מבטיחה חווית נהיגה מהנה.

השכרת רכב בישראל הפכה בשנים האחרונות למטלה זמינה וקלה לביצוע, בימינו אין יותר צורך לחפש סניף קרוב ואת הטלפון בכדי לברר את המחירים ומהם סוגי הרכב הקיימים והמומלצים בשבילכם. היום, כל מה שאתם צריכים זה אינטרנט, מחשב או סמארטפון ובשתי לחיצות כפתור אתם יכולים לבצע השוואה, לבדוק לפרטי פרטים את הרכבים ולבצע את ההזמנה במקום.

מחירי ההשכרה בימינו שווים לכל כיס ולעיתים משתלמים אפילו על פני נסיעה ברכב הפרטי שלכם. אך בנוסף למחיר, שוודאי יהווה את הפקטור העיקרי שלכם לבחירת הרכב, חשוב שתשימו לב מהם לכמה מן הדברים הבאים: האם המחיר כולל ביטוח או שמא עליכם להוסיף את רכיב הביטוח ולהתאים אותו לצרכים שלכם. מה מכסה הביטוח? מי יכול לנהוג ברכב? זה נכון שברוב הפעמים הנסיעות יעברו באופן חלק וללא תקלות – אך מרפי נוהג לבקר בדיוק מתי שלא מצפים לו… אחד הדברים שני נוהג לברר הוא מה כולל השירות של חברות ההשכרה – ולאו דווקא בשעות הסטנדרטיות.

חשוב לבדוק

בעת קבלת הרכב ובטרם תצאו לדרך בדקו היטב את הרכב וחפשו האם ישנן איזשהן שריטות ודפיקות או כל דבר שאינו טבעי על האוטו. בדיקה נוספת בצעו גם בפנים הרכב בדקו שכל האורות תקינים, החלונות יורדים ועולים ושהריפוד שלם ולא קרוע או מוכתם. במידה ומצאתם משהו שאינו תקין דאגו ליידע את חברת ההשכרה וודאו כי הדבר סומן ונרשם בכדי שלא תצטרכו לשלם עבור נזק שלא היה לכם קשר אליו.

והכי חשוב סעו בזהירות ותיהנו מהדרך!

Posted in השכרה.