קידוד מפתחות לרכב

רוצים להגן על הרכב שלכם מפריצות?

פרצו לכם למרות האזעקה ואתם רוצים לדעת מה לעשות?

קידוד מפתחות לרכב יאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות!

בין אם רכשתם מכונית חדשה ואתם רוצים להגן עליה מפני פריצה ובין אם יש ברשותכם רכב שנפרץ (או שלא) ושאתם רוצים למגן אותו בצורה הטובה ביותר האפשרית כיום, קידוד מפתחות לרכב הוא התשובה המושלמת עבורכם.

מה המשמעות של קידוד מפתחות לרכב?

נכון, המפתח שיש ברשותכם אמור לפתוח רק את המכונית שלכם. למרות זאת, פורצים מוצאים דרך לפרוץ גם באמצעות מפתחות דומים אחרים, או שהם פשוט מצליחים להגיע למפתח שלכם ולשכפל אותו, ואז נוסעים בו בשלווה אל עבר השקיעה. על מנת שזה לא יקרה, כדאי מאוד לבצע קידוד של המפתח. תהליך זה כרוך בפירוק מנעול המכונית על מנת ליצור מפתח זהה לזה שיש ברשותכם. על מפתח החדש צורבים צ'יפ אלקטרוני מיוחד ומבצעים התאמה למנעול, כך שרק מפתח זה יוכל להניע את הרכב. כך, גם אם פורץ יצליח להיכנס למכונית שלכם ויהיה ברשותו מפתח שאינו מקודד, הוא לא יוכל להניע גם אם ישב במכונית שעות…

רק אצל מקצוענים                              

בגלל רגישות התהליך, קידוד מפתחות לרכב הוא פעולה שחשוב לבצע רק אצל מומחים בתחום. מוסכים מורשים מספקים שירותי מנעולנות מקצועיים, ביניהם גם שירות זה, הניתנים על ידי מנעולנים מוסמכים ומנוסים העושים עבודת קודש.

אז אם אתם רוצים להגן על הרכב ולשמור עליו מכל משמר – היכנסו אלינו עוד היום ונבצע עבורכם קידוד מפתחות לרכב שיאפשר לכם לישון בשקט ולנסוע לשלום.

Posted in מנעולן רכב.